BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 5, 2009

MY BAG!!!


BEG LAPTOP........

Suatu pagi yang bosan.....

Huhuhu.......

Ari rabu kot tyme tue ngah cuti sem.......

Aku x tau nak wat pea ari tue........

Aku mes smua member2 aku.....

Tapi dyorang mls kuar.....

Ada yang ada keje......

Ada yang dah blik u.......

Tngglah aku keseorangan.........

Aku pon bosan x da arah lah siap2 nak g tgk wayang........

Kete x da........

Moto pon x da.......

Yang ada kaki.......

Gune jealah.....huhuhuhu.........

Akhirnyer setelah menempuh segala liku2,onak duri ranjau berapi danau toba blab la bla

Tibalah aku d TEBRAU CITY......

HUHUHU.......

aku trus g tmpt wayang.......

skali aku sampai..........

berator pjg gle.........

aku dah pening......

aku ingat nak men selit jekk.....

tapi kang org wat pasal plak.......

aku pon pk punyer pk.......

g jea lah jln2.......

tetibe jmp rmai plak yang knal........

lepak2 jap ngan member2 aku tue.....

aku pon pusing2.....

tgk2 beg quicksilver nie cam bez jek........

aku pon tny ley simpan laptop ker?

Org kdai kater boleh......

Aku tny harga dya kater 269......

Huh cam mahal jek....

Tapi barang baik mesti mahalkan....

Huhuhu....

Bak kater mak aku bli biar berkualiti jgn pk kuantiti......

Then aku kan anak mak......

Akuu pon bli jealah......

Huhuhuhu.......

Tetapi dgn menggunakan member kad yang ada akhirnyer aku dapat less.....

Wow.....

Tapi standard ar 10% jek......

Huh bosan......

Then dapat voucher 35......

Aku nak kasi tolak skali ngan harga beg awek cashier tue pon berkater.....

‘x bley’....... ala2 iklan 018 tue.....

Huhuhu........

Aku pon xtau nak wat pea aku pon bglah pd member aku yg teman aku g bli beg tue.....

Then after da ader beg aku pon blik lah.......

Last2 bebaik kene kuar 10 jek tok tgk wayang dah kene kuar 242......

Huh....

Apelah aku nie.........

Ske sgt terpesong matlamat.......

Tapi x pea akhirnyer aku ada pon beg laptop yang geret.....

huhuhuhu

0 komenlah: